Uw winkelwagen is leeg.

veel gestelde vragen

Als service naar u toe beantwoorden we de meest gestelde vragen voor u op deze pagina. Staat het antwoord op uw vraag er niet bij, neemt u dan gerust contact met ons op.

LEVERTIJDEN:

Onderdeel bestellingen worden meestal dezelfde dag, maar altijd binnen 3 werkdagen verzonden, indien op voorraad.
Rolluikbestellingen worden in de regel in zo'n 14 dagen geleverd, met bezorgen is dat zo'n 21 dagen.
In het seizoen en in de vakantie periodes kunnen de levertijden oplopen ( mei tot en met augustus) daarvoor vragen wij uw begrip.

Kijk hier voor de actuele levertijden>>

Zijn de prijzen inclusief BTW?
Al onze prijzen zijn inclusief B.T.W. en op basis van afhalen.

Hoe zit het met de garantie en voorwaarden?
De garantie bedraagt 5 jaar. Deze garantie is een omruil garantie van het defecte onderdeel , op "carry-in" basis. Uniek in onze branche: Bij gebleken defect krijgt u een directe omruil voor een nieuw artikel. Onderdelen die aan slijtage onderhevig zijn, of door verkeerd gebruik defect zijn geraakt, vallen uiteraard buiten garantie. Leest u de garantievoorwaarden>>

U maakt melding van een defect. Er wordt met u geprobeerd de oorzaak van het defect te achterhalen. Als er onderdelen in het rolluik moeten worden vervangen onder garantie, dan kunt u deze bij ons direct komen omruilen voor nieuwe onderdelen. De onderdelen moet u zelf vervangen. Onderdelen kunnen meestal ook per post worden verstuurd.

Hoe is de bestel procedure en betaling?
1 U plaatst de bestelling via de configurator, te bereiken via het tabblad bestellen. Na het invoeren van de rolluiken en opties krijgt u een betaalscherm in beeld.
2 In het betaalscherm kunt u kiezen voor diverse betaalmethoden.Onderdelen worden verstuurd na ontvangst van uw betaling. Wij vragen voor rolluiken een aanbetaling van 25%. U kunt naar keuze deze aanbetaling of het gehele bedrag voldoen.

Hoe wordt de bestelling bevestigd?
--U heeft een (aan)betaling gedaan met iDEAL / creditcard / paypal: U ontvangt per E-mail de door u geplaatste bestelling. Deze is automatisch gegenereerd en houdt nog geen rekening met uw eventuele opmerkingen. U weet dan wel dat we uw bestelling en betaling hebben ontvangen.
--U heeft gekozen voor betaling per bank. U ontvangt per E-mail een bevestiging van de ingevoerde gegevens en een pdf document waarin we uw bestelling bevestigen met de benodigde betaalgegevens.

Waarom vraagt u een aanbetaling?
Om een lage prijs te kunnen bieden moeten wij de risico's zoveel mogelijk beperken. Met een aanbetaling zijn wij zeker van afname van de op maat gemaakte orders. Hierdoor hebben wij geen voorraad van niet verkochte rolluiken en dat ziet u direct terug in de lage prijzen.

Kunt u ook bezorgen?
Rolluiken en lengtematerialen: Wij kunnen bezorgen in heel Nederland en Vlaanderen. De kosten bedragen € 50,= per order voor leveringen in Nederland, met uitzondering van de wadden eilanden. Voor levering in Vlanderen bedragen de kosten € 60,= per order.

Onderdelen per pakketpost: Wij versturen per postNL / TNT naar alle adressen in Nederland, België, Duitsland en Frankrijk. Voor NL bedragen de kosten € 4,95, voor bestellingen boven € 100,= berekenen wij geen verzendkosten. Levering in België, Duitsland en Frankrijk worden verzorgd door TNT/EPS en de bijdrage in de kosten voor onze klanten bedraagt voor alle bestellingen € 9,95.

Heeft u een showroom?
Wij hebben als internetbedrijf geen showroom. Op afspraak bent u welkom op ons kantoor waar u terecht kunt ter kennismaking en wij u wel de diverse kleuren en profielen kunnen laten zien.

Kunt u komen meten?
Doordat u zelf opmeet kunnen wij de prijzen zo laag houden. Als u de meetinstructie volgt voor rolluiken, rolpoorten of garagedeuren, zult u merken dat u dit zelf kan. Mocht u twijfelen, neem dan gerust contact met ons op. Wij helpen u graag.

Kunnen de rolluiken door Rolluikopmaat worden gemonteerd?
Doordat u zelf monteert krijgt u van ons de beste prijs. Wij monteren als (groot)handel niet.

Kan ik bij u of uw chauffeur met PIN betalen?
Het is niet mogelijk met PIN te betalen. Restbetalingen aan de chauffeur uitsluitend a- contant. Bij afhalen kunt u ook met iDEAL betalen ( reader zelf meebrengen). Uiteraard is het mogelijk om vooraf uw bestelling per bank te betalen. Het bedrag dient dan wel te zijn bijgeschreven voor de levering.

Ik wil graag iets anders bestellen dan uw standaard producten.
Uiteraard willen we iedereen als klant! Echter, als we specialistisch moeten inkopen genieten we niet van de kortingen die we genieten op onze standaard producten. Daarom zal dit verhoudingsgewijs een hogere prijs met zich meebrengen. Uiteraard kunt u altijd vrijblijvend informeren naar de mogelijkheden.

ik heb besteld, maar ik zie een fout.
Bestellingen van onderdelen worden direct verwerkt. Ziet u een fout, neemt u dan direct contact met ons op. Dit doet u via een E-mail of telefonisch.
Als u een bevestiging heeft ontvangen van uw rolluik bestelling / maatwerk dan krijgt u de mogelijkheid binnen 24 uur nadat u heeft besteld uw bestelling aan te passen. Dit doet u via een E-mail of telefonisch.
24 uur of langer na ontvangst pdf: Voor aanpassingen krijgt u vooraf een prijsopgave. Uiteraard worden de kosten voor u zo laag mogelijk gehouden.

Annuleren van een order.
Voor annulering van bestellingen van rolluiken / maatwerk worden mogelijk kosten in rekening gebracht. De kosten zijn afhankelijk van het moment van annuleren, maar bedragen ten minste 10% van de order met een minimum van € 25,=.

Annulering van bestelde onderdelen is zonder kosten, zoals dat wettelijk is geregeld in de wet "koop op afstand". Maatwerk, zoals rolluiken en lengtematerialen kunnen niet retour gestuurd worden. Het retourformulier voor onderdelen kunt u hier downloaden: retourformulier>>>

Het antwoord op mijn vraag staat er niet bij.
Neemt u dan gerust contact met ons op!